Alla inlägg den 6 juli 2021

Av Sven-Erik Hemlin - 6 juli 2021 20:02

Har nu använt den enkla muskeltränaren EMS i två veckor. Både mål och förväntningar var inte högst ställda, jag ville bara kommer i sommarbyxorna jag hade förra sommaren. Pandemin, en usel höst och vinter med en vår som varit både blöt och kall, har det blivit mycket stillasittande. Naturligtvis har midjemåttet ökat och det var det jag ville ha ner.


Efter två veckor har nu midjemåttet minskat med nästan fem centimeter, vilket betyder att jag kan ha mina sommarbyxor. Målet är alltså nått, men jag kommer att forsätta njuta av den underbara och avkopplande massagen. Vad det kommer att göra med min kropp vet jag inte, men redan har jag blivit rörligare med starkare magmuskler.


Jag har efter två veckors användning nu bytt batterier, två AAA batterier av inte så hög kvalitet har gett mig den fantastiska nmassage som är beroendeframkallande. Jag njuter verkligen de tre pass om dagen när jag ligger och har den på magen. Tror knappast det går att hitta någonting mer avslappnande och rogivande, men kanske bäst att läsa på hur länge man kan använda den. 


Hursomhelst går jag nu in på tredje veckan och om ytterligare en vecka, bör jag ha bevis på hur det kommer att påverka min kropp. Kanske ska man som jag använda en låg och behaglig styrka, för min del verkar det ju fungera. Mer om fettbränning kommer om en vecka.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards